حشره کش های خانگی برای نابودی ساس

اگر به دنبال چیزی طبیعی هستید که برطرف کننده خشکی لب، مشکل شوره سر یا آفتاب سوختگی شما باشد، صدها وب سایت وجود دارند که گزینه های مفیدی را برای شما ارائه می دهند. اما هنگام بروز آلودگی ساس، استفاده از داروی خانگی هرگز ایده خوبی نیست. در اینجا فقط چند نمونه از درمان های نابودی حشرات ساس آورده شده است که بایستی همه راه ها را امتحان کنید.

وسایل آلوده به ساس را دور بریزید

وقتی متوجه ساس ها شدید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بایستی وسایل آلوده را دور بیندازید؛ وسایلی مانند تشک و مبلمان. البته قابل توجه است که انجام این کار، مشکل شما را حل نخواهد نمود. ساس ها می توانند در مکان های مختلف خانه از جمله دیوارها زندگی کنند. اگر ساس را در یک تشک، صندلی، نیمکت و یا مبلمان یافتید، دور ریزی کلیه این وسایل نه تنها کار سختی است، بلکه صرفه اقتصادی هم ندارد. بنابراین در صورت شیوع ساس ها به دیگر وسایل خانه، باید چاره دیگری بیندیشید.

گرما قاتل ساس ها است

گرما قاتل ساس ها است

اگر در مورد ریشه کن کردن ساس ها تحقیق کنید، مطمئناً متوجه خواهید شد که این حشرات را می توان با گرما از بین برد. اما بسیاری از صاحبان خانه ها و ساکنان آپارتمان در سرتاسر کشور دریافته اند که تلاش برای عملیات حرارتی می تواند عواقب ناگواری به همراه داشته باشد.

برای از بین بردن ساس ها، دمای ثابت در حدود 49 درجه سانتیگراد لازم است و باید به روش کنترل شده انجام شود. حرفه ای ها از بخاری های صنعتی تنظیم شده، سنسورهای حرارتی و دمنده های گرما استفاده می کنند تا تمام دمای خانه را تا دمای مورد نیاز خود بالا ببرند و گاهی اوقات استفاده متمرکز از بخار و مواد شیمیایی با همدیگر برای اطمینان از نابودی کامل ساس ها لازم است. اما اگر این کار به طور نادرست انجام شود، عملیات حرارتی نه تنها بی اثر است بلکه می تواند باعث آتش سوزی شود. این امر در بسیاری از موارد منجر به آسیب دیدن اموال و حتی از بین رفتن زندگی شده است.

تله ها را امتحان کنید

برخی منابع می گویند ساس ها به سمت دی اکسید کربن جذب می شوند و می توانید آنها را فریب دهید و آنها را با این تله ها نابود کنید. آری این واقعیت دارد که تله ها در ریشه کن کردن آلودگی ناشی از ساس ها بسیار مؤثر هستند اما کافی نیستند؛ زیرا سرعت باور نکردنی رشد و شیوع ساس ها، برای شروع مجدد آلودگی، کفایت می کند. این بدان معناست که حتی اگر شما به اندازه کافی خوش شانس باشید که تمام ساس ها را که در حال حاضر از شما و خانواده تان تغذیه می کنند نابود سازید، باز هم آنها می توانند در دیوارهای منزل در حال آماده سازی موج جدیدی از آلودگی باشند.

برای نابودسازی ساس ها می توانید از اسپری ها استفاده کنید

محصولات زیادی، هم طبیعی و هم شیمیایی وجود دارد که می توانند ساس ها را از بین ببرند؛ اما مانند تله ها در رفع مشکل مؤثر نیستند. ساس ها می توانند از دست این محصولات مخفی شوند. حتی اگر در کشتن تمام ساس ها با استفاده از اسپری ها موفق باشید باز هم دسته ای از تخم ها یا یک ساس ماده می تواند منجر به آلودگی جدیدی شود. از همه بدتر این که برخی از صاحبخانه ها و ساکنان آپارتمان جهت تلاش برای خلاص شدن از شر ساس ها با استفاده از اسپری، پودر و یا مایعات، دچار مسمویت های شدیدی شده اند. حتی تعدادی از اسپری های دارای الکل وجود دارد که بر اثر یک عملیات حرارتی نامناسب منجر به آتش سوزی می شود.

دفع ساس با روش های تخصصی

کنترل مؤثر حشرات ساس

روش های خانگی دفع ساس ها نه تنها بی اثر هستند بلکه می توانند خطرناک نیز باشند. ریشه کن کردن کامل ساس ها نیاز به دانش تخصصی، تجهیزات صنعتی و تجربه دارد. سم تخصصی ضد ساس برای از بین بردن ساس ها استفاده می شود. این سم هیچ آسیبی به دیوارهای ساختمان نمی رساند هیچ حشره ای در تشک و مبلمان باقی نمی گذارد و هیچ حشره ای برای شروع آلودگی جدید زنده نمی ماند.

به ریشه کن کردن ساس ها با استفاده از روش های خانگی اعتماد نکنید. با کنترل حرفه ای آفات توسط سم بسیار قوی ضد ساس، سریع و بدون دردسر، نابودسازی مؤثر تمامی ساس ها را شاهد باشید. اگر در منزل خود دچار گزش ساس ها شدید، اقدامات مؤثر را شروع کنید.

همچنین می توانید آلودگی ناشی از ساس ها را با یک دوره درمانی یک روزه از بین ببرید که از این روش به عنوان ترمیم گرما نام برده می شود. این روش برای از بین بردن ساس ها یک جایگزین بی خطر و مؤثر نسبت به روش های دیگر است ولی باید توسط متخصصان این کار انجام گیرد.

مزایای استفاده از روش گرمایی مخصوص نابودسازی ساس:

* یک گزینه درمانی بسیار مؤثر، اثبات شده و غیر سمی

* بیشتر درمان ها فقط در طی یک روز کامل انجام می شود

* منازل و مکان های دیگر مورد درمان، بلافاصله پس از انجام این روش قابل سکونت هستند

* بدون استفاده از مواد شیمیایی قابل انجام است

* به طور مؤثری موجب پاکسازی کل ساختمان و محتوای آن (مبلمان موجود در ساختمان) می شود

* کاهش فوری و چشمگیر جمعیت ساس ها را به دنبال دارد

* نیازی به تخلیه نواحی مجاور مناطق تحت درمان نیست

* بدون نیاز به دور ریختن اثاثیه منزل قابل انجام است

* گرما تمامی مراحل زندگی ساس ها از تخم گرفته تا بالغ ها را نابود می کند

* نتایج درمان برای بسیاری از منازل، مشاغل و تأسیسات صنعتی اثبات شده است

* عملیات حرارتی برای خانه ها، مشاغل و اماکن صنعتی از جمله اقامتگاه های خصوصی، آپارتمان ها، هتل ها، خوابگاه ها، گلخانه ها، رستوران ها، مراکز درمانی و حتی تریلرهای کامیون ایده آل است.

از بین بردن ساس با خاک دیاتومه

خاک دیاتومه: دافع گونه های ساس ها

افرادی که به دنبال راه هایی برای خلاص شدن از حشره ساس هستند، ممکن است به عنوان یک راه حل، از خاک دیاتومه استفاده کنند. این خاک کاربردهای بسیاری دارد و در محصولات متنوعی نیز یافت می شود. خاک دیاتومه جهت دفع گونه های ساس به عنوان یک گزینه ارزان و نسبتاً بی خطر مورد استفاده قرار گرفته است؛ اما آیا واقعاً این خاک در دفع ساس ها مؤثر است؟ آیا خاک دیاتومه به خودی خود ساس ها را از بین می برد یا برای تأثیرگذاری بیشتر در کنار آن از سایر شیوه های درمانی هم باید استفاده نمود؟

آشنایی کامل نسبت به خاک دیاتومه

خاک دیاتومه محصولی جهت دفع ساس ها نیست؛ خاک دیاتومه از بقایای فسیلی موجودات کوچک آبزی به نام دیاتوم ها ساخته می شود. اسکلت دیاتوم از سیلیس ساخته شده است که یک ماده طبیعی است. به همین دلیل بسیاری از افراد معتقدند که این یک روش طبیعی برای از بین بردن ساس ها است. با گذشت زمان، این دیاتوم ها به صورت رسوب در اقیانوس ها، دریاچه ها و سایر منابع آبی انباشته می شوند و سپس همین رسوبات از این محل ها استخراج می شوند.

محصولات بسیاری حاوی خاک دیاتومه هستند. از محصولات زیبایی و رنگ ها گرفته تا داروها، مواد غذایی، نوشیدنی ها و موارد دیگر؛ و البته توسط سازمان بهداشت جهانی، سالم شناخته شده و ضرری ندارند. اما سؤال اینجاست که آیا خاک دیاتومه می تواند ساس را نابود کند؟

عرضه خاک دیاتومه به صورت پودر

مصرف کنندگان، اغلب خاک دیاتومه را به صورت پودر خریداری می کنند. آن ها امید دارند که ساس ها در تماس با خاک دیاتومه نابود شوند و در نتیجه پودر را در اطراف محیط خانه یا اتاق می پاشند. ساس ها بسیار هوشمندانه عمل کرده و به راحتی در چنین تله هایی گرفتار نمی شوند. در حالی که اعتقاد بر این است که پودر از طریق سایش مکانیکی (برش) اسکلت خارجی حشرات، باعث دهیدراتاسیون و در نهایت باعث مرگ آن ها می شود، تحقیقات نشان می دهد که ممکن است چنین فرضیه ای قابل قبول نباشد.

نتایج مطالعات در این زمینه

یک مطالعه، اثر طولانی مدت شش محصول "طبیعی" یا "سبز" را که از نظر تجاری در دسترس هستند، برای کشتن ساس ها مورد بررسی قرار داده است. نتایج نشان داد که اگرچه برخی از این محصولات به دلیل ارائه نتایج قدرتمند به شدت مورد حمایت هستند، اما ارزیابی عینی و دقیق محصولات، غالباً وجود ندارد. در حالی که یک محصول حاوی خاک دیاتومه برای نابودی ساس ها پس از یک دوره ی شش ماهه، در حد متوسطی کارساز بوده است. اما همیشه لزوم وجود یک رویکرد یکپارچه توصیه می شود.

استفاده از خاک دیاتومه در باریکترین شکاف ها

اگر هدف، مقابله با آلودگی ساس ها با استفاده از خاک دیاتومه باشد، ساس ها چیزی بیشتر از یک گردپاشی سبک نیاز دارند. به یاد داشته باشید که این انگل ها می توانند در ترک ها و شکاف های بسیار باریک پنهان شوند؛ بنابراین هدف قرار دادن هر مکان پنهان بالقوه، صبر و وقت زیادی را طلب می کند و حتی پس از آن، هیچ مدرک اثبات شده ای وجود ندارد که نشان دهد خاک دیاتومه به عنوان یک محصول مستقل، موجب نابودی ساس ها خواهد شد یا نه، بنابراین چرا این گونه مسائل را خودتان بر عهده می گیرید؟ اگر محل سکونت شما به این حشرات آلوده است از ریسک کردن خودداری کنید و با ما تماس بگیرید و دریابید که چرا این سم تخصصی ضد ساس، مطمئن ترین و تضمین شده ترین روش نابودی ساس ها در بازار است.

 

نحوه خرید سم ساس را در این صفحه میتوانید مطالعه کنید